هر چه به تصورات و کلیشه‌های هالیوودی خیره می‌شویم، می‌بینیم که آینده پر از تاریکی و جنگ است و قرار نیست که روزی آرامش در این دنیا بماند. در ذهن ما همیشه دو سفینه بزرگ فضایی وجود دارند که تادندان‌مسلح هستند و به همدیگر حمله‌ور می‌شوند. این ایده موضوع بسیاری از بازی‌های ویدیویی بوده است و Battlefleet Gothic: Armada 2 نیز یکی دیگر از بازی‌های این سبک است. Battlefleet Gothic: Armada 2 دومین نسخه از سری بازی به همین نام است که در سبک استراتژیک قرار دارد و توسط Tindalos Interactive توسعه‌یافته است و همچنین Focus Home Interactive نیز آن را روانه بازار کرده است.

داستان بازی در حین جنگ‌های بین ستاره‌ای روایت می‌شود و قلعه Cadia تحت حمله گسترده‌ای از جانب Abaddon قرارگرفته است. این بزرگ‌ترین حمله‌ای است که تابه‌حال انجام‌گرفته است و ارتش دشمن کاملاً مسلح به دنبال خرابی و مرگ است. داستان می‌تواند به سه صورت پیش برود و این بستگی به انتخاب خود بازیکن دارد. می‌توانید برای Imperium بجنگید و به محافظ Cadia در برابر دشمنان تبدیل شوید. بخش دوم داستان Necron نام دارد که می‌توانید به‌عنوان دست راست یکی از پادشاهان Necrons به بازی و به جنگ بپردازید و در آخر نیز Tyranids است که باید برای رسیدن به صلح و کهکشانی آرام تلاش کنید.

گیم پلی بازی به این صورت است که شما کنترل ارتش کوچکی از یک کشتی بسیار بزرگ را بر عهده دارید و باید با استفاده از آن‌ها به فتح نقاط استراتژیک بپردازید یا اینکه دستورات موجود در مرحله گفته‌شده را به پایان برسانید. بسیاری از کشتی‌ها بسیار بزرگ هستند و همچنین قابلیت دفاعی متنوعی دارند که می‌توانند شمارا ساعت‌ها سرگرم خود سازند. بازی آن‌قدر جزئیات دارد که هرلحظه باید دنبال انجام کاری باشد و بعضی‌اوقات نیز اگر بدشانس باشید، جنگ‌های کوچک شما به جهنمی عظیم تبدیل می‌شوند و تاآخرین‌نفس باید بجنگید. جزئیات موجود در بازی خیره‌کننده است و هر چه که بیشتر زوم کنید بازهم جزئیاتی وجود دارند و همچنین انیمیشن‌هایی که به فضای ستاره‌ای و کهکشانی بازی جان بخشیده‌اند.

اگر به دنبال بازی هستید که ساعت‌ها شمارا سرگرم خود کند و هر چه بجنگید بازهم مراحل سخت‌تری را جلوی شما قرار دهد، Battlefleet Gothic: Armada 2 انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. سیستم مبارزات بازی بازیکن را به‌طورجدی درگیر می‌کند و نبردهای مهیبی در انتظار بازیکن است. این بازی را به عاشقان سبک فضایی و جنگ ستارگان پیشنهاد می‌دهیم.


گیم پلید بازی ,gothic ,armada ,battlefleet ,بجنگید ,بازیکن ,gothic armada ,battlefleet gothic ,بسیار بزرگ ,وجود دارند ,battlefleet gothic armada منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بلاگ ایران Atlantis شیراز رایانه فروشگاه دیجیتال مارکتینگ